Τρίτη, 2 Ιουλίου 2013

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ



            

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ. ΟΣΟΙ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ, Η ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΔΩΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΠΟΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ, Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΥ "ΙΑΝΟΣ"  ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΥΤΟ.                  

ENA ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΥ, ΣΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΣΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΤΟ "BLOGGERS' CORNER" ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΛΛΟ ΑΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.                     

ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ, ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΡΚΕΣΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΣΕΣ ΦΩΤΟ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΣΤΟ FB ΟΙ ΜΠΛΟΓΓΕΡΣ !                 

ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ.                  

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΧΟΜΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ... ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ "ΙΑΝΟΣ" η ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟ  (ΕΚΔΟΣΕΙΣ BOOKSTARS, 210-8072643) ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΣΕ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΟΙΚΟ, ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΛΙ ΣΕ 2-3 ΜΕΡΕΣ.               

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ !!     

 Και όχι πάλι σε πέντε χρόνια, μη φωνάζετε, το ξέρω ! 

5 σχόλια:

  1. καλό μήνα...συγχαρητήρια για όλα και για όλους τους μπλογκερς που σε στήριξαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλό να πορευτεί και να κατακτήσει τον κόσμο το βιβλίο σου κι εσύ γοργά τα βήματά σου για να αρχίσεις να γράφεις το επόμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο μου εύχομαι τα καλυτερότερα στο βιβλίο σου ... σύντομα θα το έχω στα χέρια μου για να σου κάνω και την κριτική μου επ΄ αυτού :-)
    και σίγουρα θα περιμένουμε το επόμενο που μας το έχεις τάξει με την ιστορία του πατέρα σου !!!

    χίλιες ευχές να σε ακολουθούν
    σε φιλώ και να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το βιβλίο θα σκίσει Γιώργο είμαι σίγουρη και καλή σου δύναμη για το τρίτο!
    Πάνω απ' όλα ζήλεψα το boggers corner... και ήθελα τόσο πολύ να βρεθώ εκείνη τη μέρα στην Αθήνα... τώρα περιμένω τις δικές σου φωτό μια και δεν έχω φατσοβιβλίο!!!
    ΑΦιλιά και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μας έκανες φοβερή παρουσίαση φίλε GIP!
    Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο και καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου!
    Να είσαι καλά να γράφεις βιβλία, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο!
    Σε φιλώ και καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή