Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013

Παρουσίαση του βιβλίου μου (ΤΕΛΙΚΟ !!)

Καλημερούδια !

Ενημερωμένη έκδοση για την παρουσίαση ! 

Πρώτα 2 βίντεο : Το ένα είναι απόσπασμα από την εναρκτήριο ομιλία μου και το άλλο απόσπασμα από ένα ευθυμογράφημα μου, το διαβάζει η κόρη του Χριστόφορου, η ηθοποιός Αννα Μαρία Παπαχαραλάμπους. 

Μετά, 40 (!!) φωτό, με μπλόγγερς στη συντριπτική πλειοψηφία τους. Και τη γυναίκα μου, και το γιο μου (η κόρη μου εργάζεται στην Ιταλία, δεν μπορούσε να έρθει). 

Τα βίντεο : Προσέξτε τι λέω στο πρώτο. Γελάστε με το δεύτερο. 


Και οι φωτό. Πατώντας πάνω τους, μεγαλώνουν : 


Τα παιδάκια μου ! 

Πράσινο βέλος αριστερά : Με βοηθητική οθόνη για όσους κάθονται μακριά. Κοκκινο βέλος αριστερά  : ο πολύ καλος μου φίλος, γιατρός ΩΡΛ, Λευτέρης Τσιλιγκιρης.  Από 12 ετών γνωριζόμαστε, με το που πήγαμε Γυμνάσιο. Πάντα δίπλα μου στις σημαντικές στιγμές της ζωής μου, και στα ευχάριστα και στα δύσκολα. 

Γοητευτική Παρουσία, φίλη από παλιά. 

Η μπλογκοπαρέα : Χριστόφορος, Αντιγόνη, εγώ, Κάρυ, Κάκια. 







Με την Κάρυ, ήταν στις ομορφιές της ! 


Με τον γνωστό ηθοποιό Λάζο Τερζά. Πόντιακό DNA και στους δυό μας ! 

Με τη γυναίκα μου, 39 χρόνια παντρεμένοι, 43 μαζί.. Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια... 


Με την Κάκια, το τσιγγανο-μάνουλο-καζενάκι μου !  


"μη μου κάνεις τέτοιο κεφαλοκλείδωμα άλλη φορά, σαν το προηγούμενο" λέω στην Κάκια. "Θα εκτραπώ !! (λέμε τώρα.... :) 



Με την Άννα Μαρία την κόρη του φίλου μου του Χριστόφορου. 
..

Με την Αντιγόνη, την ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΡΙΑ των blogs 



Με πειράζει η Κάκια εδώ... Ούτε να πιεί κανείς ! :) 

Αντιγόνη, Κάκια, Κάρυ τα λένε. Μπροστά με το μπλε η αδελφή της γυναίκας μου. 

Ο Χριστόφορος μου κλέβει την Κάρυ... 

....η οποία μετά με αποζημιώνει με ένα φιλί ! 

...για να δεχτεί το πείραγμα του Χριστόφορου στη συνέχεια ! Εγώ... σνομπάρω ! :) 

Πίσω πέφτουν ασπασμοί, εμείς μιλάμε ! 

Τσι Πόπης ! Η Κάρυ κρατά την Κάκια, τον Χριστόφορο κι εμένα που κρατά εμένα ! Μπλογγο-σύνδεση ! Η Αντιγόνη περιμένει να συνδεθεί και αυτή ! Ο κουμπάρος μου (εκτός ιντερνέτ και blog o άνθρωπος, ναι υπάρχουν ακόμα !) προσπαθεί να καταλάβει...

Τώρα τι δείχνει έντρομη η Αντιγόνη σε Κάκια και Κάρυ θα σας γελάσω. Μπροστά με το καλοχτενισμένο μαλλί και τα μπλε ο θε... σόρυ, η αδελφή της γυναίκας μου ήθελα να πώ ! ;) 

Ο γιός μου (δεξιά, με το καφεκόκκινο) με συναδέλφους του. 

Παπαχαραλάμπους, Παυλίδης.... next generation τα λένε !!



Με τον Χριτόφορο, τον πατέρα της Αννας Μαρίας. Κάτι μου σέρνει πάλι ! :) 



Κάρυ η πολυφιλημένη ! Οργίασε στην παρουσίαση ! 

KAΛΛΟΝΗ Η ΑΝΝΑ !! ΕΛΑΜΠΕ !!

Η Αννα με τον μπαμπά της και την Κάκια. 

Ε, δεν έχετε παράπονο ! Πήρατε μια καλή ιδέα ! 

9 σχόλια:

  1. Πρέπει η βραδιά να ήταν αριστούργημα.... πολιτισμού, τέχνης, πνεύματος, φιλίας και χιούμορ .
    Πάντα τέτοια σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσαν ΟΛΑ ... η παρουσίαση, τα βιντεάκια με την καταπληκτική Παπαχαραλάμπους να διαβάζει τόσο παραστατικά το διήγημα... οι φωτογραφίες , τα χαμόγελα, η ζεστασιά που έβγαζαν τα πρόσωπα, ο χώρος...
    Πάντα τέτοια Gip μου !!!

    Κάθε ευχή μου για το βιβλίο σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία σας εύχομαι,πάντα τέτοια! :)

    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχοι όλοι!
    Πάντα τέτοια!
    Τα τέκνα σας έκλεψαν την παράσταση
    τα μάτια καρπόν σου είναι!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη επιτυχια στο βιβλιο!!!!Υπεροχοι ολοι σας.Δυστυχως δεν μπορεσα να ερθω λογω στρατου :) Στο επομενο.Να εισαι παντα καλα.Σας βλεπω και στο face Καλο καλοκαιρι με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γέλασα (μέσα στον πόνο μου) με τα παραμύθια..καταπληκτική έμπνευση!
    Εύχομαι να πάει καλά το βιβλίο, κι εσύ να κρατάς το κέφι, την έμπνευση
    και την..παιδικότητά σου, αξιαγάπητε φίλε μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιά παρουσίαση απ'την οποία θα ήθελα πολύ να μην είχα λείψει. Η κα Παυλίδη πολύ δροσερή παρουσία στη ζωή σου και η Αννα Μαρία απέδωσε υπέροχα. Τόσο που θα'θελα στο πίσω μέρος του βιβλίου να υπήρχε cd με την πλήρη αφήγηση και των 16+1 μυθιστοριών. Επιτυχίες και χαμόγελα εύχομαι στη ζωή σου Γιώργο!

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω πω, τι όμορφη παρουσίαση...συγκινούμαι πολύ Γιώργο, όταν βλέπω τα "πραγματικά" πρόσωπα των bloggers... έχει ενδιαφέρον να συνομιλείς και να επικοινωνείς χωρίς εικόνα... και όλοι είναι όμορφοι έτσι όπως τους φανταζόμουν (ακόμα και η κοιλίτσα σου!)
    Καλοτάξιδο θα είναι, γιατί το αξίζει!
    ΑΦιλιά και καλή συνέχεια!

    ΥΓ. Οι Γάλλοι λένε, "ποτέ δυο, χωρίς τρίτο" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή