Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !!

Καλώς σας ήρθα και καλώς σας βρήκα. Μήνες σιωπή. Τίποτα το συνταρακτικό στα προσωπικά μου, τεμπελίτιδα περισσότερο. Έμπαινα πότε πότε στο φατσομπούκι, άφηνα κανένα μύνημα, πάταγα κανένα like, χάζευα λίγο και έβγαινα. Έχει ευκολία επικοινωνίας το φατσομπούκι, αλλά το μπλογκ έχει ουσιαστικότερη επικοινωνία. Το καθένα με τα καλά του. 

Νέα μου ; Γράφω ΔΥΟ βιβλία ταυτόχρονα ΚΑΙ κάποια δηγήματα. Μη φαντασθείτε ότι όλα αυτά τα κάνω πολλές ώρες την ημέρα. 
Γράφω την "Εριδα" (πρόχειρος τίτλος, πιθανότατα θα αλλάξει),   
το παλιό αστυνομικό που έγραφα πριν κανένα χρόνο. Έχω γράψει παλιότερα 250 σελίδες περίπου και το παράτησα. Αμαρτία να το εγκαταλείψω. 
Γράφω την μυθιστορηματική βιογραφία του πατέρα μου, έχω μαζέψει τόσα για να τη γράψω. Τον "Αετό της Οδησσού". Κοιτάω αυτά που μου έχει διηγηθεί (σε κασέτες) και τα έχω ήδη απομαγνητοφωνήσει. 
Τέλος όταν με πιάνει το διηγηματικό μου ακούω όσους μου λένε "γράφε ερωτικά, σου πάει το είδος". Και με διασκεδάζει αφάνταστα. Μπορεί να τα δημοσιεύσω έστω και με ψευδώνυμο. Ή όχι, ανάλογα πόσο "ακατάλληλα" θα είναι τελικά. 

Μη νομίζετε ότι αυτό είναι κάποιο ημερήσιο πρόγραμμα. Όταν μου αρχίσει την γκρίνια η έμπνευση γράφω κάτι από όλα αυτά, ανάλογα με την όρεξη της στιγμής. Μπορεί να περάσει και μία εβδομάδα (και δύο... και τρεις...) και να μη γράψω τίποτα. 

Τι κάνω όταν δε γράφω ; Πρώτα απ' όλα παρακολουθώ την Ελληνική και την ξένη επικαιρότητα. Άλλοτε με κομμένη ανάσα (π.χ. Συρία, πρίν λίγο καιρό), άλλοτε έξω φρενών. Παίρνω τον Χριστόφορο και τα λέμε και βρίζουμε παρέα. 
Μετά διαβάζω, διαβάζω αρκετά. Θα σας πω και για ότι μου άρεσε. Βλέπω κανένα φίλο, άρχισα πάλι να παίζω σκάκι, στον τοπικό σκακιστικό σύλλογο, προσπαθώ να μάθω το smartphone που μου πήρα δώρο, μετά την απροσδόκητα ΜΕΓΑΛΗ επιτυχία του δεύτερου μου βιβλίου. Κοντα του ξαναπούλησε λίγο και το πρώτο. Το πήραν όσοι δεν με ήξεραν το 2008 που κυκλοφόρησε. 

Καλά όλα αυτά αλλά μου λείψατε. ΤΟ ΕΝΝΟΩ !! Θα με βλέπετε λοιπόν πάλι. Θα ανεβάζω το κατιτίς μου και εδώ και στο φατσομπούκι. Και θα επικοινωνώ μαζί σας, όσο μπορώ συχνότερα.  Γιατί φυσικά δεν παρατώ όλα τα προηγούμενα. Θα σας έρχομαι όμως σε μπλόγκια και φατσομπούκι, από σήμερα. Και θα αφήνω και εδώ "δειγμα γραφής". Δεν υπόσχομαι το πόσο συχνά όλα αυτά, όποτε μπορώ. ΘΕΛΩ να επικοινωνώ πάλι μαζί σας. 

Αυτά για τώρα και αρχίζω επισκέψεις... Γλυκά, καφέ και σας ήρθα !! 


30 σχόλια:

  1. καλωσόρισες..δεν ήξερα ότι έχεις προφίλ στο facebook. με τι όνομα σε βρίσκουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε καλέ μου επιτέλους!
    Μας άφησες στα κρύα του λουτρού και την έκανες για εξωτικές παραλίες με χαβάγιες και εξωτικές παρουσίες και τώρα τάχα μ πως μας σκεφτόσουν και πως έγραφες και δεν έχω χρόνο και με πονά και ο δεξιός φρονιμίτης…. Δικαιολογίες!
    Επιτέλους βέβαια ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και κατάλαβες πως έπιασαν κρύα και στις Μαλβίδες κι ώρα να επιστρέφεις στα πάτρια εδάφη…
    Καλώς όρισες και πάλι Gip μου με το καλό… σημασία έχει πως είσαι καλά και πως είσαι εδώ και πάλι…
    Σε φιλώ
    Καλό βράδυ σου εύχομαι κι από εδώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το γέλιο καλή μου φίλη !! Μακάρι να ήμουν σε παραλίες ξωτικές... Που να σηκωθεί ο "τριςμέγιστος" από την καρέκλα !! Δε θέλω Μαλβίδες ! Λεβίνες θέλω, τη δροσιά, το ταλέντο τους και τη φιλία τους !

      Διαγραφή
  3. Καλώς μας ήρθες, λέω εγώ τώρα που έχω ρίξει μαύρη πέτρα στο μπλογκάκι μου!!!!!!Άντε να με μαλώνεις να γράφω κι εγώ, γιατί μούχλιασα!!! :-)
    Φιλάκια πολλά, πολλά, πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε μαλώνω... μουχλιασμένη ! Αλλά και συ θα με σκουντάς !! :)

      Διαγραφή
  4. Δεν φτάνει που μας άφησες τόσο καιρό θέλεις και γλυκό και καφεδάκι.
    Τι να κάνουμε και καφέ θα σου ψήσουμε και γλυκάκι θα σε κεράσουμε.
    Χαλάμε εμείς χατήρι σε έναν άνθρωπο με τόσο γεμάτη ενδιαφέροντα ζωή.
    Κι εγώ κάπως έτσι λειτουργώ.... Πολλές κατασκευές, κεντήματα μέσ' τη μέση
    που όλα θέλουν τέλειωμα... αγχώνομαι... πέφτω με τα μούτρα στη δουλειά...
    τα παρατάω όλα... πέφτω με τα μούτρα στο blogging... το παρατάω για λίγο...
    δεν μου αρέσει να παρατάω πράγματα... ξεκινάω πάλι... και δεν τελειώνει
    αυτή η ιστορία....όπως δεν τελειώνει και η ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα λέμε ! Θα πάρω σβάρνα τις τσατ-ο-ρούγες και θα σου έρχομαι !!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα! Καλή επιστροφή! Καιρός να σε γνωρίσουμε και εμείς που σε ανακαλύψαμε πρόσφατα! :)

    Χαίρομαι που έχουμε πολλά κοινά! Εύχομαι ότι καλύτερο σε όλα τα επίπεδα της ζωής σου και σύντομα να ολοκληρώσεις τα όμορφα βιβλία σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ !! Θα τα λέμε !

      Διαγραφή
  6. Ώστε έτσι,τεμπελίτιδα ήταν ο λόγος της εξαφάνισής σου
    και'γω έβαζα με το μυαλό μου χίλια κακά :(

    Ας είναι τουλάχιστον χαίρεσαι μ'ολα αυτά που καταπιάνεσαι
    και'μεις σε κάποια τέτοια φάση βρισκόμαστε μη νομίζεις
    ήδη έχω ελαττώσει τις αναρτήσεις στο μπλόγκ
    ίσα να κινείται δηλαδή!

    Χαίρομαι που θα τα λέμε και πάλι

    Φιλιά πολλά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα λέμε δε λες τίποτις ! Ήταν να μη ξαναπάρω μπρος !! Φιλιά ανταποδίδονται !

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά ! Θα τα λέμε σίγουρα !! Δεν σε χάνω εσένα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !! (πάλι εκδηλώθηκα ! χαχαχα)

      Διαγραφή
  8. Καλωσόρισες κι από δω και συγχαρητήρια για τις πωλήσεις των βιβλίων, Να ανταμείβονται οι κόποι σου τουλάχιστον. Πολύ θα ήθελα να σε δω να γράφεις και κάτι χιουμοριστικό, γιατί θα το υποστήριζες μια χαρά νομίζω! Σε φιλώ και καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου φιλενάδα ! Θα σου έρθω και θα τα πούμε ! Με το φιλί που έδωσες... το βράδυ μου κάπως ανήγσυχο το κόβω.... χαχαχα Να είσαι καλά ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ !!

      Διαγραφή
  9. Καλώς τον... καλώς τον!
    Κοίτα να δεις δεν έχω fb (το αντιπαθώ!) γι αυτό γράφε εδώ! Οκ; ;-)
    Θα τα λέμε όπως παλιά και φυσικά συνέχισε να το γράψιμο των βιβλίων σου!
    ΑΦιλιά πάντα με χαμόγελο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά μαγισούλα μου θα τα λέμε ! Η καλή και "ήσυχη" φίλη μου !! Κοπλιμέντο αυτό !!

      Διαγραφή
  10. Κι εμείς σε ΘΕΛΟΥΜΕ κοντά μας, φίλε Γιώργο, πραγματικά έλειψε το σπιρτόζικο πνεύμα σου
    και η φωνή της λογικής σου..
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά καλέ μου φιλε. Με τιμάς. Θα τα λέμε.

      Διαγραφή
  11. Καλώς τον GiP,και ας άργησε!
    Εδώ είμαστε να τα λέμε,γιατί εμείς δεν την κοπανήσαμε.....ακόμη!
    Άλλοι το ρίξανε στο σκάκι!χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καλά χωράνε παντού. Σκάκι το λένε δημοσίως τι να κάνουμε τώρα ; ΧΑΧΑΧΑΧΑ Φιλιά και από μένα.

      Διαγραφή
  12. Γράφεις στην προηγούμενη ανάρτηση σου κακά
    μαντάτα,ότι δηλαδή τα σύνορα της Ελλάδας θα
    φτάνουν μέχρι τη Λάρισα.
    Και τότε πως θα έρθει το βιβλίο που μου έταξες
    στη Θεσσαλονίκη?
    Στείλε το παρακαλώ πρωτού συμβεί αυτό.
    Η διεύθυνση που μου ζήτησες στα Π.Μ...
    Την καλημέρα μου!Χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω τι φοβάμαι ότι ΜΠΟΡΕΙ να γίνει. Ξορκίζω το κακό που λένε. Το βιβλίο θα σου έρθει, δεν ξεχνω τι υποσχομαι. Π.Μ = ????

      Διαγραφή
  13. ΣυνΕπανΕνώσεις λοιπόν, ε?.....

    Μέσα....

    Hera I am.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. That's my tsiggano-manoulo girl !! Συνένωση με πάθος !! Για να μη χανόμαστε !! χαχαχα

      Διαγραφή
  14. °º✿✿°•.¸

    Que bom que você voltou!!!!

    Hoje é um dia especial no Brasil e tenho que desejar:
    FELIZ DIA DAS CRIANÇAS!

    Bom fim de semana, repleto de alegrias e saúde!!! ¸.•°♡彡
    Beijinhos ¸.°º✿♫ •°
    Brasil°º✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επέστρεψε ο Άσωτος; Επιτέλους..
    Άντε, αράχνιασε εδώ μέσα!
    Πάρε το ξεσκονόπανο και στρώσου στη δουλειά!
    Φιλί από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eγω τώρα γιατί θυμάμαι πως είχα αφήσει σχόλιο εδώ? Λογοκρίθηκε ή εγω προσβλήθηκα τελικά από Αλτσχάιμερ? Πάντως το blogging δε σε τραβαει τελικα. Ευτυχως που σε εχουμε και στο web radio πότε πότε. ΚΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή